5 Mart 2013 Salı

Nurettin Kaya kimdir?

Eminim merak etmişinizdir "Bu bloğu kim yazıyor?" diye. Bende oturdum ve daha önce hiç denemediğim birşeyi denemeye kaltım. Ney mi? Hakkımda bilgi yazmak tabikide. Daha önce hiç hakkımda bilgi yazma gereği duymadım ya da duyamadım. Daha önce açtığım bloglarda buna gerek yoktu sanırım. İnşallah ilk denememde çullamam. Başlıyoruz ...

Ben Nurettin Kaya, webmasterlığa bundan 3, hadi bilemedim 4 yıl önce başladım. Nasıl oldu bilmiyorum ama bi şekilde bu html, css, javascript denen şeylerin sürdüğü gemide yol aldım. Şuanki konumum nerde ve nereye gider bilmiyorum ama bildiğim tek birşey var. Ben bu işe kafayı takmışım, aynı öğretmenlerimin (ya da hocalarımın, ee liseye geçtik artık :D) bana kafayı taktığı gibi. Hazır öğretmen demişken öğrenim durumumdan da bahsedeyim. Lise 1. yani 9. sınıfa(bunu açıklamama pek gerek yoktu sanırım, o kadar gerizekalı olamassınız) gidiyorum. Harika bir ilk dönem geçirdim. Tembel teneke 'ben' hayatımda ilk defa başımı bilgisayardan kaldırıp derslere yoğunlaştım ve teşekkür belgemi aldım -hayatımda ilk defa bir belge aldım, o derece bilgisayar düşkünüyüm-.

Hakkımda daha fazla bilgiye ulaşacağınız bir sanal kartvizit hazırlıyorum şuan. İlerleyen günler eğer üşengeçliği üstümden atabilirsem tamamlayıp burada size linkini bildireceğim.

Bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder