14 Mart 2013 Perşembe

Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson

“Ben İsveç’te yaşayan fotoğraf ve rötuş sanatçısı Erik Johansson. Fotoğrafçılığı, aklımdaki fikirleri gerçekleştirme yolu olarak kullanıyorum.”

O kendini böyle tanımlıyor. Peki, biz onu ne kadar tanıyoruz. Ben henüz 5 dakikadır tanıyorum ve onun hayranıyım.

Onun çalışmalarını gördükten sonra photoshopdan hiç anlamadığımı farkettim. O gerçekten çok iyi gir fotoğrafçı.

“Aslında çalışmalarımdaki bütün ilhamı hayatımda olanlardan alıyorum”
Erik Johansson'a ait bütün çalışmaları blogundan takip edebilirsiniz. http://erikjohanssonphoto.com/

Self-actualization
eric2 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Zip City
eric3 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Aqua Custodia
eric4 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Downside of the upside
eric5 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Vertical turn
eric6 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Deep Cuts
eric7 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Impossible escape
eric8 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Fishy island
eric9 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson
Go your own road
eric10 Fotoğraf ve Rötuş Uzmanı Erik Johansson



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder